December 10, 2014

Prueba de Comida #2: Pocky de Té Verde / Taste Test #2: Green Tea Pocky


Español (English below)

No estoy segura de si subí mi último video de pruebas de comida por este blog (lo de los chips Lay's del sabor pasta macaroni con queso cheddar y tocino), pero esta vez decidí que iba a subir el video por el blog sí o sí, aunque no sea un video de receta. Todos somos fans de la comida, así que me imagino que nos gusta hablar de dulces también.

No hay mucho que decir en la entrada de blog que no digo en el video, así que voy a dejar que se lo vean lo más rápido posible para que puedan charlar conmigo en los comentarios sobre los Pocky, que son uno de los mejores dulces en el mundo, por lo menos según mi opinión. :D


English

I’m not sure if I posted my last taste test video on this blog (the one about Lay’s Cheddar Bacon Mac & Cheese Chips), but I decided that I was going to definitely post this video on the blog, even if it’s not a recipe video. We’re all still food fans, so I imagine that we like talking about snacks, too.

There’s not much that I can say in this blog post that I don’t say in the video, so I’m going to let you guys go ahead and watch it as soon as possible so we can chat in the comments about Pocky, which are some the best candy in the world, at least according to moi. :D


No comments:

Post a Comment

Thanks for commenting! By leaving a comment, you officially become one of my favorite people. Mwah! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...